Spun Nu înfometării: Cum vreau să slăbesc cu sală și mâncare sănătoasă

Am încercat și cu înfometare, deși nu vă recomand. Nu încurajez și nu e o idee bună. Probabil ați citit 10 milioane de articole despre ce se întâmplă cu corpul vostru dacă îl înfometați. Slăbiți, vă îngrășați. Dar până când?

Uite-așa s-a gândit Gheorghe să vă ajute și pe voi, dar să se ajute și pe ea.

Am zis că e rost să vă povestesc și vouă aici, cum încerc să slăbesc sănătos. Vreau să dau jos cam 5-6 kilograme până la vară, dar nu prin înfometare, ci cu mâncare sănătoasă și sală.

Să vă povestesc care-i planul?

  • M-am cântărit înainte. Mă cântăresc la fiecare 2 săptămâni.
  • Mănânc grătar, legume de orice fel, cafeaua o beau dimineața cu puțin zahăr, și fructe. (Dacă mi se face rău, iau un cubuleț mic de ciocolată).
  • Am fost de două ori la sală până acum.
  • Am mâncat trei mese, dar nu toate sățioase.
  • Am băut foarte multă apă. Până când am simțit că am broaște-n burtă. Deși nu vă recomand mai mult de 2 L pe zi. Ah, da țineți baia aproape! Beți apă multă, mergeți mult la baie.
  • Mi-am făcut baie fierbinte după sală, apoi un masaj cu o cremă (nu neapărat celulitică)

Ce-am făcut la sală?

Dacă vrei să slăbești, trebuie să transpiri. Așa că eu zic că-i bine un cardio. Eu încep cu 20-30 de minute de bicicletă și-apoi 20 de minute bandă. Mă gândesc serios să bag și 20 de minute stepper după.

Însă, nu cred că e o idee bună să vă agitați așa de la bun început. Mai ales dacă nu ați mai făcut sport deloc sau demult.

Ce recomandări am?

  • Luați-vă apă cu voi. Neapărat.
  • Un prosop.
  • Un playlist mai antrenant e recomandat. Eu ascult dubstep și muzica electronică. Simt că ar trebui să alerg mai repede cu cât crește și ritmul. Ajută.
  • Încearcă să folosești sala ca să te debarasezi de gânduri negative. Ești nervos, aleargă pe bandă. Ești ciufut? Bagă niște bicicletă.
  • După sală nu e recomandat să mănânci. Nu de alta, dar pui masă musculară și tu nu vrei asta. Tu vrei să dai popoul jos. Dar nu de tot, cât vrei tu.
  • Mănâncă cu o oră înainte, dar nu prea mult și nu lucruri care să te baloneze. Am simțit-o pe pielea mea cu salata de castraveți. Au.
  • Știu că probabil urăști colanții. Îți intră peste tot, dar poartă-i cu un tricou lung și gata. Tot intră peste tot, dar măcar nu ți se văd toate.
  • Încalță-te cu niște adidași de fitness. Încearcă cu niște nike-uri, deși merg și fake-urile. Orice care nu are talpa joasă. Nu recomand Converse sau Vans, îți rupi talpa de durere.
  • Nu sutien. Spune nu sutienului! Cel mai bine îți iei o bustieră.
  • După cum a subliniat o prietenă care face sală de mult timp: Când alergați pe bandă încercați cu intervale. Mers, alergat. Mers, alergat.

Ce vă zic aici e ce observ eu că e okay de făcut la sală.  Am mai făcut sală, chiar de câteva ori, am mai alergat, am făcut înot de performanță. Am rezistență. Voi aveți grijă cum și cât vă programați cardio. O să aveți febră prea mare dacă vă chinuiți și a doua zi nici dracul nu mai face cardio.

Eu am decis să cresc timpul pe bicicletă și viteza pe bandă în funcție de cum îmi mai creez rezistență.

Avertisment! Pe bandă nu e okay să alergi mai mult de 20 de minute non-stop. Nu mă întrebați de ce, întrebați-l pe nenea de la sală.

Vin cu updates de îndată ce mai merg și eu la sală. După 2 zile nu sunt cine-știe-ce rezultate. Mă simt foarte bine fizic și psihic doar. Parcă mai puțin nervoasă. 

P.S: Nu vorbesc ca un expert, ci ca un om normal care vă împărtășește în mod friendly o experiență. 

Astea sunt doar niște sfaturi testate pe mine. Probabil depinde de organism, dereglări, sedentarism etc.

Baftă, fetelor!

Imagine principală via

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *