Cadou de Moş Nicolae: Campania #checkinlajob #cechinfarajob a avut succes!

Dacă nu ştiţi despre ce campanie este vorbă, ar trebui să citiţi articolul ăsta. MUSAI!

Dacă m-aţi urmărit până acum înseamnă că ştiţi că am scris un articol unde mi-am vărsat sufletul, pe care-l găsiţi aici. Mai ştiţi şi că am scris ultimul update nu acum mult timp şi mai ştiţi că am trimis cu cei de la Tribul scrisori către agenţii.

Ceea ce nu ştiţi voi, însă, este că m-am angajat fix în ziua în care am scris ultimul update, la vreo câteva ore după ce l-am postat. Am fost la interviu la Conversion, unde mi-am dat şi check-in şi unde am trimis şi o scrisoare. Au fost două interviuri, de fapt. În al doilea, a trebuit să rezolv un mega brief pentru care am muncit cam două zile, una chiar de dimineaţă până seara. Am aflat vestea într-un mail, cam în mijlocul zilei şi nu puteam să-l citesc exact pentru că am o aplicaţie dubioasă de Gmail pe telefon. Dar vestea a fost minunată şi de astăzi sunt Social Media Cat la Conversion.

Capture

 

Dacă vreți să vedeți ce-au scris cei de la Conversion despre mine, intrați aici.

Mulţumesc mult tuturor celor care m-au susţinut: share-uri, like-uri, cuvinte drăgălaşe, interviuri şi discuţii constructive şi cred că e clar că ştiu cum să fac o campanie reuşită! Dacă vreţi mai multe detalii, puteţi să citiţi şi interviul meu pentru cei de la Student Voice, de aici. 

Mă gândesc că trebuia să pun și un status de final de campanie:

Capture

Vă scriu de la birou, mândră-n toate cele!

10841219_730783953672097_195248694_n

Comments

  1. […] Cum a fost experiența asta pentru Ana? Citiți la ea pe blog […]

  2. […] Anul ăsta am băgat campania #checkinlajob #cechinfarajob la înaintare. Am zis că e proiect special Modă, pe bune? și chiar a fost. Puteți să citiți despre el aici, aici și aici. […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *