Despre campania #checkinlajob #cechinfarajob: Confesiuni și realizări interioare și exterioare

Nu am nimic impresionant în portofoliu, de-asta am făcut o campanie de la început până la sfârșit singurică, nu am avut o echipă. Eu am fost strategul, eu am fost copywriterul, artul, accountul, PR-ul și ce mai vreți voi. Ideea nu a fost a mea în totalitate, a fost o idee comună pe care-am avut-o cu prietenul meu pentru că voiam amândoi să mă angajez.”Nu știu de ce vor tinerii ăștia job când nu sunt atât de experimentați”, s-ar șopti din culise, dar nu-i în totalitate adevărat.

Dacă nu știți despre ce vorbesc, intrați aici, în articolul original cu a mea campanie.

CONFESIUNI:

Mi s-a cerut portofoliul, dar nu am impresionat. Am fost chemată la interviuri, dar nu am fost angajată. Mi s-a spus că sunt talentată, dar nu sunt ceea ce caută. Eu încă nu am renunțat la visul ăsta de copywriter. Nu e ca și cum nu am mai fost, dar vreau să fiu din nou și vreau să gust din advertising mai mult de 10 luni.

Am vorbit cu oameni importanți din advertising și toți m-au sfătuit că e o industrie care o să-mi omoare spiritul. Nu știu dacă înțelegeți, dar nici dacă o să ajung să mă angajez ca vânzătoare nu o să îmi moară spiritul.

Campania #checkinlajob #cechinfarajob m-a maturizat, m-a dezamăgit, m-a entuziasmat și m-a făcut să visez. Mi-am imaginat că am 30 de ani și sunt Creative Director pe la vreo agenție mare sau chiar mi-am făcut eu un creative boutique. Am visat cum am ajuns în Forbes la Top 30 cei mai de succes sub 30. Am deschis ochii și mi-am deschis inima, dar am rămas cumva cu buza umflată.

Să fii copywriter înseamnă să fii un scriitor prostituat care-i spală pe creier pe oameni să cumpere o șurubelniță pentru că AU NEVOIE de șurubelnița aia, cam asta am înțeles din discuții de la interviuri, cu oameni mari din advertising și vă zic sincer sunt okay cu asta, dacă asta înseamnă să fii copy. Încă nu sunt sigură ce înseamnă asta. Eu zic că copywritingul poate fi făcut de oricine care-a terminat comunicarea, dar poate fi făcut bine doar de-un om căruia-i lipsește o doagă și care-i mâncat de pe interior pe exterior de creativitate.

Eu vreau. Am fost teasuită cu 10 luni de copywriting și mai vreau.

Am făcut campania asta pentru că sunt un om care pune suflet în ceea ce face și da, au fost zile în care am plâns, au fost zile în care m-am bucurat (ca ziua în care am trimis primele scrisori cu Tribul), au fost zile în care am fost gata gata să renunț sau în care m-am gândit ce fac de sărbători fără job, dar am ajuns până aici și vreau să-mi termin campania.

Sunt un om care comunică, în orice fel, în orice mod. Comunic ceva și prin felul în care mă îmbrac, prin muzica pe care o ascult și prin această campanie care, din ce mi s-a spus, nu e ceva extraordinar pentru că toți oamenii care vor în advertising fac chestii trăznite de genul.

Realizări:

  • Pot să trec campania asta în portofoliu. Am mers prin ploaie, frig, uneori amândouă, m-am rătăcit prin București, am fugit de câini comunitari, m-am certat cu oameni dragi mie, am fost stresată și sunt mândră de bebelușul meu: campania #checkinlajob #cechinfarajob.
  • Am avut ocazia să-mi testez limitele. Am fost chemată la interviuri, am fost refuzată și asta-i în regulă. Ca orice om de 24 de ani, vreau o carieră strălucită, dar în momentul ăsta nimeni nu-mi dă voie.
  • Am captat atenția celor mai importante agenții de publicitate, mă au în vizor.
  • Am cunoscut oameni faini, oameni care m-au susținut, chiar dacă mai mult pe Facebook. Am avut și susținători de acasă, care m-au întărit, m-au suportat și m-au trimis la plimbare în zilele în care simțeam c-o să o iau pe câmpii.
  • Mă știu oameni. Am fost oprită în multe locuri și felicitată pentru campanie. Deci, am obținut: notorietate, vizibilitate, engagement și am dovedit că e și nițel know how la mijloc.

În încheiere:

Am realizăt că pot. Campania și-a atins pe jumătate scopul, dar nu s-a terminat. Nu a trebuit nici să dau boost ca să am un reach mare. Vreau să mulțumesc tuturor celor care m-au ajutat cu share-uri, like-uri și cuvinte de încurajare! Nu mă dau bătută!

Comments

  1. […] A AVUT SUCCES CAMPANIA? Încă aştept, până una alta puteţi să citiţi şi articolul ăsta despre campanie (confesiuni şi ranturi) şi vă mulţumesc pentru ajutor! Share-urile şi […]

  2. […] acum înseamnă că ştiţi că am scris un articol unde mi-am vărsat sufletul, pe care-l găsiţi aici. Mai ştiţi şi că am scris ultimul update nu acum mult timp şi mai ştiţi că am trimis cu cei […]

  3. […] descoperit blogul ei de curând, dar cred că l-am citit jumătate. M-a lăsat mască cu campania #checkinlajob și mă uimește cu sinceritatea fără limite. Nu aș putea niciodată să scriu așa franc, să […]

  4. […] Am zis că e proiect special Modă, pe bune? și chiar a fost. Puteți să citiți despre el aici, aici și […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *